پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230032
بيش از ۵۰۰ برنامه فرهنگي در دهه فجر در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1398/11/12 10:23:52
نمایش : 1111
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان از آغاز برنامه‌هاي استقبال از ده فجر در اين شهرستان خبر داد و گفت: درمجموع بيش از 500 برنامه و فعاليت به اين مناسبت در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي بابيان اينکه برنامه‌هاي مختلفي در استقبال از ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان فارسان آغازشده است اظهار داشت: در راستاي گراميداشت چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيش از ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا مي‌شود.

وي آغاز برنامه‌هاي ايام‌الله دهه فجر امسال در نقاط مختلف شهرستان فارسان بيان کرد و گفت: اين برنامه در ساعت 9:30 هم‌زمان با لحظه تاريخي ورود امام راحل (ره) به ميهن اسلامي روز شنبه 12 بهمن در سراسر شهرستان فارسان آغاز شد.

حجت‌الاسلام يوسفي با اشاره به تشکيل کميته‌هاي مختلف با مشارکت و مسئوليت دستگاه‌هاي مختلف اجرايي و اعلام نام روزهاي مختلف ايام‌الله دهه فجر گفت: جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري، برگزاري جشن‌هاي انقلاب توسط ادارات، اصناف و بازاريان، برگزاري همايش‌هاي بصيرت افزايي، جشن جامعه ورزش، جشنواره کودک و نوجوان، رژه موتوري، برگزاري مسابقات ورزشي، مهماني لاله‌ها، نشست‌هاي تخصصي، مراسم ويژه بانوان، برگزاري دعاي ندبه و کميل به همراه جشن پيروزي، جشنواره غذاهاي سنتي، ازجمله برنامه‌هاي اين دهه در سطح شهرستان است.
 
وي، اوج برنامه‌هاي ايام‌الله دهه فجر امسال را حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن دانست و به مصادف شدن اين روز با چهلمين روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سليماني اشاره کرد و گفت: 22 بهمن امسال به‌عنوان روز حماسه حضور، عظمت ملت، تکريم سردار دل‌ها تعيين‌شده است و مردم ايران و به‌خصوص شهرستان فارسان در اين روز برگ زرين ديگري از حضور و حمايت خود از نظام اسلامي را ثبت خواهند کرد.
 
وي با اشاره به سخنان امام خميني (ره) گفت: ازآنجاکه دشمن از اجتماع ما مي‌ترسد و اجتماع ما در روز 22 بهمن‌ماه نمايش اقتدار و مظهر شکوه و عزت جمهوري اسلامي بوده و است و اجتماع ما نمايش پيوند ملت با ولايت بوده و مردم با حضور خود تجديد ميثاق دوباره‌اي با آرمان‌هاي انقلاب دارند.
 
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: راهپيمايي باشکوه 22 بهمن از ميدان امام خميني (ره) فارسان برگزار مي‌شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html